IT Business Analytik O365 - senior

Popis pozice:

V současné chvíli rozšiřujeme tým O365 Local support zaměřený na implementaci produktů rodiny Microsoft O365 v prostředí ČSOB a jejích dceřiných společností a následnou podporu těchto produktů.

Jako IT business analytik/čka – senior budete pracovat na zajímavých projektech ve stabilním bankovním prostředí.

Vaším hlavním pracovním posláním bude dialog se zadavatelem s cílem nalezení optimálního řešení a optimální formy nasazení nových produktů. Budete mít možnost tvořit od samého počátku celý rozsah projektu se zaměřením na kvalitu, časování dodávky až k návrhu konečného servisního modelu.

Náplň práce:

Největší částí Vaší nové práce bude příprava nových projektů.Stanete se:

  • hlavní kontaktní osobou mezi businessem ČSOB a týmem lokální podpory O365 při přípravě projektů
  • koordinátorem vstupů do zadávací projektové dokumentace od všech zapojených rolí
  • tím, kdo bude sestavovat detailní požadavky na projekt, bude je analyzovat a prioritizovat
  • zodpovědnou osobou za kvalitu požadavků a jejich soulad se strategií banky a IT
  • tím, kdo bude připravovat hrubý popis alternativ řešení z pohledu O365 týmů
  • tím, kdo bude odhadovat pracnost a časování projektu za všechny zúčastněné role na straně IT
  • autorem zadávací projektové dokumentace
  • návrh Solution architektury pro konkrétní projekty
  • konzultantem při IT analýze, designu, vývoji a testování

Budete také spolupracovat na formování projektového portfolia produktů O365 což zahrnuje:

  • průběžný kontakt se svěřenými zadavateli projektů a sledování jejich střednědobých záměrů
  • správu roadmap aktivit a projektů

Budete se účastnit na koncepčních a rozvojových aktivitách jako jsou:

  • spolupráce na tvorbě a uplatňování IT strategie v návaznosti na business strategii
  • plánování budoucího rozvoje aplikací a souvisejících procesů
  • sledování trendů, inovací, tržních best practices a jejich uplatňování v praxi
  • účast na návrhu architektury systémů a rozvoje systémů

Ideální požadavky:

  • VŠ vzdělání nebo středoškolské vzdělání
  • zkušenost z vývojových/implementačních projektů minimálně 3 let
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka
  • analytické a koncepční myšlení
  • proaktivní a zákaznický přístup
  • orientace v oblasti Customer Relationship Managementu
  • prezentační a argumentační schopnosti
  • základní znalost projektového managementu
  • schopnost rychlé orientace v nových problematikách a možnostech jejich řešení
  • zkušenost z finančního sektoru velkou výhodou
  • znalost UML

Proč pracovat právě u nás?

  • Vaše práce bude mít smysl a vaše dobré nápady se u nás skutečně zrealizují
  • Oceňujeme spolupráci založenou na vzájemné důvěře, vstřícnosti a náročnosti
  • Získáte prostor, zázemí a impulz pro Váš odborný i osobní růst
  • Vaše celková odměna vás mile překvapí, když vy překvapíte nás
  • Můžete se zapojit do programu ČSOB společenské odpovědnosti a pomáhat lidem v okolí - např. odborné dobrovolnictví a mentoring, regionální granty, konkrétní pomoc jednotlivcům
  • Pro své zaměstnance pořádáme společenské a sportovní rituály (např. celobankovní sportovní hry), navíc podporujeme sportovně společenská týmová setkání poboček a útvarů banky
  • Máme unikátní program pro rodiče ČSOB – možnost práce na částečný úvazek během rodičovské dovolené
  • Naše benefity jdou za obvyklý standard (5 týdnů dovolené, příspěvky na stravu, pojištění a penzi), navíc poskytujeme:
  • cafeterii nastavenou na míru
  • 3 dny zdravotního volna
  • mimořádně výhodné zaměstnanecké investiční programy a finanční služby
  • flexibilní přístup k práci odkudkoliv (dle toho co vám vaše práce umožní)

Od Vás očekáváme:

  • analytické myšlení, pečlivost, schopnost rychle se učit, flexibilita
  • orientace v produktech O365 family
  • schopnost samostatného získávání informací, aktivní přístup k řešení úkolů
  • komunikační dovednosti – schopnost komunikovat s obchodními jednotkami banky a IT rolemi
  • min. 2-3 roky zkušeností s prací analytika v návrhu informačních systémů
  • znalost a aktivní práce v CASE Tool (např. Enterprise Architect)
  • UML, objektová analýza
  • základní orientaci v systémové integraci (principy, technologie)
  • znalost anglického jazyka – práce s odborným textem, aktivní znalost výhodou

Výhodou může být:

  • znalost, zkušenost s bankovním prostředím
  • znalost SQL, PLSQL, XML
  • orientace v problematice s GDPR nařízením EU

Informace o pozici

Místo pracoviště

Radlická 714/113a, 158 00  Praha-Jinonice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, zdravotní volno/sickday

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Československá obchodní banka, a. s.

 

Kontakt

Československá obchodní banka, a. s.
Andrea Očenášová Wojnárová
Radlická 333/150
150 00  Praha-Radlice
Česká republika