Specialista/ka operativního rizika

Naše společnost je opravdu jedinečná, a to nejen výjimečným pracovním prostředím, ale také skvělými lidmi, kteří v ní pracují. Hledáme proto kandidáta nebo kandidátku, který/á má zájem pomáhat různým týmům v naší společnosti (Finanční trhy / Informační bezpečnost, Aplikačni management a další), je rád/a v kontaktu s dalšími lidmi, ale taky se dokáže s lehkostí pohybovat v procesech a navrhovat jejich zlepšení. Náplní Vaší práce je řízení operačního, procesního a projektového rizika.
Přijďte se k nám podívat a zažít to na vlastní kůži, těšíme se!

Vaší prací bude:

  • řízení, řešení a reporting operačních rizik (analýza procesů a hledání jejich slabých míst)
  • podpora a konzultační činnost pro tým/y, které budete mít v péči (Finanční trhy / Aplikační management aj.)
  • tvorba návrhů ke zlepšení procesů a snižování rizik ("Co se stane, když…?", Proč se to stalo?", "Jak tomu předejít v budoucnu?" )
  • práce na projektech napříč celou společností
  • být dobrý týmový parťák

Taková jsou naše očekávání:

  • naprosté minimum je pro nás alespoň 1 rok relevantní pracovní zkušenosti (například z oblasti kontroly kvality, auditu, procesního řízení v rámci IT)
  • řešení rizik pro vás je “srdcovou záležitostí”
  • láká vás buď lT, aplikační management, informační bezpečnost nebo problematika finančních trhů
  • jste silná osobnost a víte, jak mluvit s různými typy lidí (budete často vysvětlovat věci, které nemusí být všemi přijaty s okamžitým nadšením - například navrhovat úpravy procesů, hledat příčiny chyb a podobně)
  • chuť podílet se na růstu celé firmy v rámci různých iniciativ, na výzvy se těšíte
  • velmi dobře se domluvíte anglicky (vytvořit dokument zvládnete levou zadní, domluvíte se také bez problému)

Za to vám nabízíme:

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • možnost jazykového vzdělávání (angličtina a čeština pro cizince)
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...

Informace o pozici

Místo pracoviště

Palachovo náměstí 726/2, 625 00  Brno-Starý Lískovec, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, children-friendly office, možnost studijního volna

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KBC Shared Service Center CZ

 

Kontakt

KBC Shared Service Center CZ
Jana Bejvlová
Palachovo námestí 726/2
625 00  Brno-Brno - Starý Lískovec
Česká republika