Specialista/ka operativního rizika v bankovnictví

Operativní rizika… Bankovnictví, ale v back office… Analýzy… Pracovní procesy… Role konzultanta pro zaměstnance i management… Zájem o oblast technologií, IT...
Žádná nuda a stereotyp, ale zajímavá práce ve společnosti, kde to žije = to jsme celí my!
A pevně věříme, že tento inzerát najde ten pravý/á, který/á to chce mít taky tak...

Chcete se věnovat:

  • řízení, řešení a reportingu operativních rizik (takže Vás čeká analýza procesů a hledání jejich slabých míst)
  • podpoře a konzultační činnosti pro týmy, které budete mít v péči
  • tvorbě návrhů ke zlepšení procesů a snižování rizik (budete často pokládat otázku: Co se stane, když…?)
  • práci na vlastních projektech, které Vám můžou být přiděleny
  • na druhou stranu nechcete (a nebudete) zpracovávat úvěrová rizika a ani nemáte chuť topit se každý den jen v datech – o tom tato práce opravdu není :-)

Toto jsou naše očekávání:

  • máte nebo se chystáte mít risk jako “srdcovou záležitost” :-), láká Vás i oblast informačních technologií
  • jste silná osobnost a víte, jak mluvit s různými typy lidí (budete často vysvětlovat nebo obhajovat věci, které nemusí být přijaty s nadšením)
  • neopustí Vás chuť pouštět se do nových věcí i pracovat na nových projektech
  • velmi dobrá znalost angličtiny je základ
  • v ideálním případě máte ukončenou vysokou školu (ale úplně tvrdě na tom nelpíme), důležitější pro nás je mít minimálně 1 rok pracovních zkušeností (nejlépe z oblasti kontroly kvality, auditu apod.)
  • a v neposlední řadě ovládáte analytické uvažování

Odměnou pro Vás bude:

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • jazykové kurzy v prostorách společnosti (angličtina, holandština, čeština pro cizince)
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...

Informace o pozici

Místo pracoviště

Brno

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, firemní akce, children-friendly office, možnost studijního volna

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KBC Group NV Czech Branch, Shared Service Center

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

KBC Group NV Czech Branch, Shared Service Center
Veronika Staňková
Palachovo náměstí 726/2
625 00  Brno
Česká republika