Klientský/-á pracovník/-ce - Stříbro

Co bude Vaše práce?

  • Zjišťování potřeb: Navažte s klienty osobní vztah a naslouchejte jim. Co klient řeší? Jaká je jeho životní situace? Umíme mu jako banka pomoct?
  • Prodej a péče: S úsměvem pomozte každému klientovi, který k nám zavítá. Ať už potřebuje založit účet, zlevnit pojistku na auto nebo postavit nový dům. Připravte nabídku a dotáhněte obchod do konce. Na základě spokojených stávajících klientů získáte ty nové.

Co od nás dostanete?

  • Fixní měsíční mzdu a extra bonus na základě obchodních výsledků
  • Kromě standardních jako 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na životní a penzijní připojištění máme ještě navíc:
  • 3 dny zdravotního volna
  • Bohatou cafeterii
  • Zvýhodněné produkty banky
  • Mobilní tarif s internetem a neomezeným voláním
  • Možnosti kariérního růst a propracovaný vzdělávací systém
  • Slevy u smluvních partnerů
  • Motivační soutěže s finančním ohodnocením
  • Pro zaměstnance pořádáme společenské a sportovní aktivity (např. celobankovní sportovní hry), navíc podporujeme sportovně společenská týmová setkání poboček a útvarů banky

Pokud máte chuť se do toho s námi pustit, stačí Vám jen SŠ vzdělání s maturitou a motivace odvádět dobrou práci.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Masarykovo náměstí 437, 349 01  Stříbro-Stříbro, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, bonusy/prémie, kafetérie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, sleva na firemní výrobky/služby, stravenky/příspěvek na stravování

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Československá obchodní banka, a. s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

Československá obchodní banka, a. s.
Klára Pomyjová
nám. T. G. Masaryka 1931/12
305 55  Plzeň
Česká republika