Klientský pracovník pro firemní bankovnictví - Praha

Co bude Vaší náplní práce?

  • kvalitní obsluha klientů
  • servis pro klienty z porfolia firemních bankéřů na základě jejich potřeb a požadavků
  • činnosti spojené s obchodní administrativou a správou (ne)úvěrovaného portfolia klientů
  • kontakt s klienty při správě a obsluze poskytovaných služeb a produktů (úvěrových i neúvěrových)
  • monitoring úvěrovaných klientů u svěřených firemního bankovnictví, včetně návrhu opatření
  • administrace a správa dat, vedení a udržování předepsané evidence a dokumentace související s obchody

Co k tomu budete potřebovat?

  • min. SŠ vzdělání
  • přehled o bankovních produktech
  • znalost problematiky úvěrových obchodů, podnikových financí a účetnictví výhodou
  • samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost

Co nabízíme?

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • budete pracovat v příjemném a moderním pracovním prostředí
  • pro své zaměstnance pořádáme společenské a sportovní akce (např. celobankovní sportovní hry)
  • naše benefity jdou za obvyklý standard (5 týdnů dovolené, příspěvky na stravu, pojištění a penzi), navíc poskytujeme:

o cafeterii nastavenou na míru
o 3 dny zdravotního volna
o mimořádně výhodné zaměstnanecké investiční programy a finanční služby
o flexibilní přístup k práci odkudkoliv (dle toho co konkrétní práce umožní)

Informace o pozici

Místo pracoviště

Anglická 140/20, 120 00  Praha-Vinohrady, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, zdravotní volno/sickday

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Československá obchodní banka, a. s.

 

Kontakt

Československá obchodní banka, a. s.
Hroznová 63/1
370 01  České Budějovice
Česká republika