Spec. zpracování transakcí finančních trhů-Global Custody

Co u nás děláme?

  • zpracování klientských obchodů uzavřených na kapitálových trzích (akcie, dluhopisy, investiční certifikáty)
  • párování a vypořádání obchodů v zahraničních depozitářích cenných papírů a v evidenci ČSOB
  • pravidelný telefonický a mailový kontakt s klienty (obchodníci s cennými papíry, tuzemské společnosti, členové skupiny ČSOB...)
  • rutinní činnosti související s vypořádáním obchodů a majetkovými účty klientů (příjem pokynů, výpisy, konfirmace, rekonciliace)
  • jsme back-office, nejsme obchodníci, tzn. obchody neuzavíráme, ale o to lépe víme, jak je pro naše klienty vypořádat, a to ve více než 40 zemích světa

Co to všechno znamená? Klient nám řekne, jaký obchod uzavřel (tzn. co od koho a za kolik koupil nebo prodal) a my se postaráme o to, že se cenné papíry prakticky převedou od prodávajícího ke kupujícímu. Nejsme zodpovědní za to, pro koho byl obchod výhodný, ale že se vypořádá včas a ve správné evidenci. Většina obchodů je standardních a zpracováváme je obdobným způsobem, ale čas od času je potřeba se pořádně zamyslet a třeba se i poradit se zahraniční protistranou obchodu, takže angličtiny se nesmíme bát. Po vypořádání obchodu od nás klient očekává potvrzení. Obchodů vypořádáme řádově desítky denně.

Co očekáváme?

  •  pokročilou úroveň mluveného i psaného anglického jazyka (B2+)
  •  schopnost zvládat práci pod tlakem
  •  týmového hráče s vysokým pracovním nasazením, trpělivost
  •  konstruktivní myšlení, selský rozum
  •  schopnost provádět rutinní i jednorázové činnosti
  •  hledáme budoucího experta na vypořádání obchodů (všechno vás naučíme:),
  •  nehledáme finančního analytika, obchodníka s cennými papíry apod.
  •  nástup možný co nejdříve :)

Tak koho vlastně hledáme? Parťáka do malého týmu (2 lidi), kterého neotráví rutinní poloautomatizované zpracování, ale zároveň bude schopný samostatně zařídit vypořádání netypického obchodu nebo se podívat na zoubek systému, který může zazlobit. Určitě se bude hodit i odolnost vůči stresu, protožetermíny v rámci dne jsou v naší práci neúprosné a obchody jsou ve velkých objemech peněz.

Co nabízíme?

  •  rozmanitou pracovní náplň
  •  perspektivní a stabilní zaměstnání v prosperující mezinárodní společnosti
  •  příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  •  možnost odborného a kariérního růstu
  •  odpovídající finanční ohodnocení
  •  širokou nabídku zaměstnaneckých výhod
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • týden dovolené navíc
  • příspěvek na stravování
  • 3 dny zdravotního volna
  •  místo pracoviště – Praha

Informace o pozici

Místo pracoviště

Radlická 333/150, 150 00  Praha-Radlice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, zdravotní volno/sickday

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Československá obchodní banka, a. s.

 

Kontakt

Československá obchodní banka, a. s.
Adella Rudovská
Radlická 333/150
150 00  Praha-Radlice
Česká republika