Administrativní pracovník/ce - zpracování dat, transakcí -HK

Pracovní náplň:

  • Zpracování požadavků, dat a dokumentů ve vztahu ke klientům banky
  • Zadávání účetních transakcí
  • Zajištění kontrolních aktivit v souvislosti se zpracováním požadavků klientů
  • Ověřování podpisů a potvrzení správnosti a úplnosti zadávaných požadavků

Požadovaná kvalifikace a další požadavky: 

  • SŠ /VŠ vzdělání
  • Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, flexibilita
  • Profesionální vystupování a dobré komunikační schopnosti
  • Schopnost pracovat v týmu a převzít individuální odpovědnost za výsledky
  • Dobrá znalost práce na PC na uživatelské úrovni (EXCEL, WORD)

Druh smlouvy/ pracoviště:

  • Plný úvazek
  • Místo pracoviště v Hradci Králové
  • Pracovní poměr na dobu určitou   

Nabízíme:

  • Vaše práce bude mít smysl a vaše dobré nápady se u nás skutečně realizují
  • oceňujeme spolupráci založenou na vzájemné důvěře a vstřícnosti
  • pro své zaměstnance pořádáme společenské a sportovní aktivity (např. celobankovní sportovní hry)
  • naše benefity jdou za obvyklý standard (5 týdnů dovolené, příspěvky na stravu, pojištění a penzi); navíc poskytujeme:
  • cafeterii nastavenou na míru
  • 3 dny zdravotního volna
  • mimořádně výhodné zaměstnanecké investiční programy a finanční služby

Nástup: duben/červen 2016

Informace o pozici

Místo pracoviště

Hradec Králové

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, zdravotní volno/sickday

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Československá obchodní banka, a. s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

Československá obchodní banka, a. s.
Radlická 333/150
150 57  Praha-Radlice
Česká republika