Specialista řízení provozu Klientského centra - Hr. Králové

Do nově vznikajícího týmu řízení provozu Klientského centra hledáme nové kolegu a kolegyně se zkušeností s prací v provozu klientského centra a ideálně i jeho řízením.
Jste aktivní a komunikativní osobnost se schopností analyticky myslet a nacházet a vidět souvislosti ve zdánlivě složitých systémech? Máte silné organizační schopnosti? Nezaleknete se řízení provozu jednoho z největších a nejkomplexnějších klientských center v České republice? Přijďte nám to dokázat na osobní pohovor. 

Co u nás budete dělat?

  • Zodpovídat za plnění obslužností na příchozích linkách Klientského centra ČSOB a dodržování kapacitních plánů na odchozím volání
  • Průběžně monitorovat plnění nastavených kvalitativních parametrů (SLA, SL, propracovaný čas a další.).
  • Vykonávat nastavené krizové postupy a plány kontinuity v případě neplánovaného provozního zatížení klientského centra
  • Podílet se na tvorbě nových a optimalizaci stávajících krizových postupů a procesů
  • Organizovat pravidelné provozní schůzky a připravovat relevantní podklady
  • Koordinovat provozní krizový tým v případě provozních situací nad rámec nastavených krizových postupů
  • Reportovat průběžný stav provozu vedení klientského centra

Na oplátku nabízíme:

  • Zkušenosti s fungováním jednoho z největších a technologicky nejvyspělejších Klientských center v České republice
  • Získání expertních znalostí v problematice provozu klientských center, úzký kontakt s vedením KC
  • Profesní růst s výhledovou možností interní rotace
  • Prostor pro realizaci vlastních nápadů
  • Účast na zajímavých rozvojových projektech
  • Přátelský kolektiv

Ideální kandidát:

  • Aktivní a komunikativní osobnost
  • Nebojí se výzev, má touhu učit se a poznávat nové technologie
  • Logicky smýšlející člověk, který má schopnost pochopit požadavky managementu a zároveň srozumitelně interpretovat výsledky svojí práce
  • Spolehlivý a kreativní specialista, který se nebojí odpovědnosti a umí se přizpůsobit rychle se měnícímu prostředí
  • Zkušenost s prací v Call centru min. 1 rok

Informace o pozici

Místo pracoviště

Královéhradecký kraj

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, zdravotní volno/sickday

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Československá obchodní banka, a. s.

Kontakt

Československá obchodní banka, a. s.
Lucie Petrasová
Nerudova 18/39
500 02  Hradec Králové
Česká republika