Firemní bankéř/-ka - remote - Praha, Anglická

Co bude Vaší náplní práce?

  • kvalitní obsluha a servis pro klienty firemního bankovnictví na základě jejich potřeb a požadavků
  • prodej vybraných produktů klientům svého portfolia
  • administrace a správa dat, vedení a udržování předepsané evidence a dokumentace související s obsluhou a obchody klientů
  • identifikace dalšího obchodního potenciálu obsluhovaných klientů
  • udržování a posilování vztahů s klienty 

Co k tomu budete potřebovat?

  • min. SŠ vzdělání a maturitou
  • praxe v bankovnictví 1-2 roky velkou výhodou
  • pro-klientský přístup, samostatnost
  • získání certifikace pro výkon pozice (produkty, procesy) formou odborných testů do jednoho roku od nástupu na tuto pozici

Co Vám nabídneme?

  • Skutečně různorodou práci - poznáváte nové lidi, nesedíte jen v kanceláři, stále se učíte
  • Zázemí silné a stabilní společnosti - ČSOB má tradici i perspektivu
  • Plnou ruku trumfů - ČSOB má v nabídce kompletní škálu produktů
  • Spolupráci - nejen kolegové, ale i všechny související útvary v bance jsou připraveny Vám pomoci
  • Bonusový systém navázaný na Vaše výkony
  • Nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů
  • Vzdělávání - rozvoj našich zaměstnanců je pro nás prioritou

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Československá obchodní banka, a. s.

Kontakt

Československá obchodní banka, a. s.
Hroznová 63/1
370 01  České Budějovice
Česká republika