Administrátor/ka cenných papírů na finančních trzích

Hledáme nového parťáka nebo parťačku do našeho stabilního týmu! Nabízíme možnost pracovat v zajímavé oblasti cenných papírů (žádný prodej - u nás jen back office), super start kariéry absolventům, aktivní používání angličtiny a skvělou partu lidí.

Vaší prací bude:

  • analyzovat nevypořádané obchody (to znamená být v kontaktu s klientem a brokerem a řešit vzniklé nesrovnalosti, např. respektovaní burzovních pravidel)
  • samostatně rozhodnout o prioritě obchodu, a to třeba podle hodnoty a rizikovosti trhu
  • rozvrhnout si svůj pracovní den tak, abyste zajistil/a zpracování všech důležitých úkolů (dobrý time management je základ všeho)
  • písemně nebo i telefonicky komunikovat se zástupci největších světových bank nebo brokery

A my zase požadujeme:

  • hledáme hlavně někoho šikovného se zájmem o oblast cenných papírů
  • analytické myšlení, které vám pomůže lépe si stanovovat priority
  • pokročilou znalost anglického jazyka - budete aktivně využívat
  • aktivní přístup při hledání nových cest zvláště u nestandardních případů
  • flexibilitu – je pro nás důležitá, protože musíte občas rychle reagovat
  • ochotu dále se vzdělávat a učit se novým poznatkům, abychom mohli společně zlepšovat procesy
  • odolnost vůči stresu při plnění stanovených denních deadlinů

Nabízíme:

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • možnost jazykového vzdělávání (angličtina a čeština pro cizince)
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...

Informace o pozici

Místo pracoviště

Brno

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, možnost delšího neplaceného volna, children-friendly office, možnost studijního volna

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KBC Group, Shared Service Center CZ

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

KBC Group, Shared Service Center CZ
Veronika Staňková
Palachovo náměstí 726/2
625 00  Brno
Česká republika