Referent/ka dodavatelských faktur

Náš tým Autolease se zabývá procesováním a následnou kontrolou faktur z oblasti leasingu. Vytváříme reporty problematických dokumentů pro klienty z Belgie a Lucemburska. Používáme speciální účetní aplikace, na které Vás od základu vyškolíme. Takže proč nepracovat právě u nás? Protože věta „nehledáme pouze kolegu, ale i parťáka do týmu“ u nás není jen pouhá fráze.

Co budete dělat?

Při Vaší práci se setkáte s různými aktivitami, například budete:

  • zpracovávat přijaté faktury a dobropisy v účetním systému
  • řešit problémové faktury a to i ve spolupráci s ostatními odděleními společnosti
  • kontrolovat zpracované dokumenty
  • komunikovat v angličtině – s interními klienty i externími partnery
  • administrativní podpora týmu

Co od Vás očekáváme?

  • minimálně středoškolské vzdělání (výhodou je ekonomické zaměření)
  • znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni – v mluvené i písemné formě (holandština je pro nás výhodou)
  • zodpovědný přístup k práci – hlavní je pečlivost a přesnost, protože budete pracovat s čísly
  • znalost MS Office - pro každodenní používání

Co nabízíme?

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • možnost jazykového vzdělávání (angličtina a čeština pro cizince)
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...

Informace o pozici

Místo pracoviště

Brno

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, dovolená více než 5 týdnů, zahraniční pracovní cesty, vlastní organizace náplně práce, children-friendly office, možnost studijního volna, Účast na zahraničních konferencích, profesní/osobní kouč, rozjezd zcela nového projektu

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KBC Group, Shared Service Center CZ

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

KBC Group, Shared Service Center CZ
Jitka Kolářová
Palachovo náměstí 726/2
625 00  Brno
Česká republika