ICT Administrátor/ka

Náplň práce:

Hlavní náplní práce na této pozici je procesování žádostí o autorizace pro nejrůznější oddělení v rámci organizace. Koncový uživatel může požadovat přidání autorizací z důvodu nejrůznějších změn. Zároveň v případě, když se v určitém procesu objeví nějaká chyba, budete aktivně řešit to, proč se stala, jak se tomu dá do budoucna předejít a jaký vliv na další navázané procesy by to mohlo mít.

Všechny procesy a postupy jsou interně popsány. Potřebné školení Vám poskytneme přímo u nás v rámci týmu.

  • jako člen týmu ICT Request Processing Team budete zpracovávát technické žádosti z nejrůznějších oddělení v rámci organizace
  • požadavky jsou procesovány v aplikacích, kde je nutné být velice pečlivý a pozorný na detail
  • procesování přístupů pro uživatele je zpracováváno v systémech podle daného oddělení (IDM/ID2/Mobile Iron/SAP etc.)
  • vaší prací bude také analýza / řešení nestandardních situací

Co požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání (technické nebo ekonomické zaměření je výhodou)
  • anglický jazyk na pokročilé (komunikativní) úrovni - budete psát i mluvit
  • orientaci v oblasti IT (velkou výhodou)
  • pozornost na detail a pečlivost, dobré komunikační dovednosti
  • schopnost učit se novým procesům v neustále měnícím se prostředí
  • schopnost pracovat s různými údaji a správně je analyzovat
  • a v neposlední řadě je potřeba plánovat a organizovat efektivně svou činnost

Nabízíme:

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • možnost jazykového vzdělávání (angličtina a čeština pro cizince)
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...

Informace o pozici

Místo pracoviště

Palachovo náměstí 726/2, 625 00  Brno-Starý Lískovec, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, children-friendly office, možnost studijního volna

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

KBC Shared Service Center CZ

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

KBC Shared Service Center CZ
Jana Bejvlová
Palachovo námestí 726/2
625 00  Brno-Brno - Starý Lískovec
Česká republika