ČSOB patří mezi nejlepší zaměstnavatele na trhu. Jsme moderní společnost s přátelskou firemní kulturou, nadstandardními benefity i pracovním prostředím. Ceníme si profesionality a lidského přístupu. Profesionálové u nás mají prostor růst a rozšiřovat si dosavadní znalosti. V ČSOB můžete začít i od nuly a získat své první zkušenosti v oblasti bankovnictví.

Local compliance officer

Jsme menší, dynamicky se rozvíjející společnost působící v rámci mezinárodní skupiny ČSOB/KBC, která zaujímá jedno z předních míst na českém trhu správy majetku. Máme skvělý tým, jsme úspěšní, práce nás baví, podporujeme naše zaměstnance v odborném i osobnostním rozvoji, využíváme flexibilní pracovní dobu a home office.

Popis pozice:

• Zastřešení oblasti Compliance v menší společnosti (cca 80 zaměstnanců).
• Jedná se o jednu z klíčových pozic ve společnosti, která se podílí na jejím směřování a chodu (mj. i formou konzultací pro top management).
• Základní činnosti Compliance : poradenství, školení, monitoring a reporting, vše v oblasti obhospodařovaní investičních fondu a správy majetku.
• Odpovědnost za implementaci právních předpisů a interních pravidel ve společnosti a jejich provázanost na interní procesy a postupy.
• Hledání vhodných řešení a možností, jak předpisy a pravidla efektivně implementovat ve spolupráci s ostatními částmi firmy (obchod/provoz).
• Vyjednávání s regulátorem, komunikace s interním a externím auditem, spolupráce s akcionáři a interním auditem.
• Koordinace či vedení souvisejících projektů včetně přeshraničních, spolupráce s týmy v rámci společnosti i skupiny.

Hledáme/požadujeme:

• Orientace v oblasti Compliance, znalost právních norem a schopnost jejich aplikace nebo schopnost tyto oblasti rychle pojmout.
• Vysokoškolské vzdělaní, ideálně právní vzdělání nebo praxe v oblasti řízení rizik výhodou (především z oblasti bankovnictví/pojišťovnictví nebo investic).
• Schopnost a ochotu rychle se učit, hledat kreativní řešení a konsensus, analytické a koncepční uvažování.
• Pečlivost, odpovědnost, spolehlivost, samostatnost a komunikativnost.
• VŠ vzdělání, AJ pokročilou – budete aktivně využívat.
• Vyzrálou samostatnou osobnost, která bude mít velký prostor pro rozhodování a je schopná přijímat odpovědnost za svá rozhodnutí.

Nabízíme:

• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou, nástup podle dohody.
• Velmi samostatnou pozici se širokým záběrem, která se podílí na chodu celé společnosti.
• Spolupráce na mezinárodních projektech.
• Možnost profesního rozvoje i v rámci skupiny.
• Možnost získat zkušenosti v oblastech, které mají budoucnost.
• Týden dovolené navíc, 5 sick days, stravenky, zvýhodněné bankovní produkty a mnoho dalších.
• Flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domova.

Informace o pozici

Místo pracoviště

kraj Hlavní město Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Československá obchodní banka, a. s.

Kontakt

Československá obchodní banka, a. s.
Štěpánka Pečená
Radlická 333/150
150 00  Praha-Radlice
Česká republika