Administrativní podpora pro oblast pojištění

Náš tým je zodpovědný za procesování dokumentace v oblasti životního a zdravotního pojištění, např. žádostí, roční aktualizace, aj. Přidejte se k našemu týmu v KBC SSC v Brně a doplňte naše už tak hojné řady!

Náplň práce:

  • zpracování přijatých dokumentů v interních systémech v daných časových úsecích
  • vyhledávání informací, kompletace dokumentů z různých zdrojů
  • kontrola a aktualizace dokumentů
  • určování priorit
  • komunikace v týmu a v rámci KBC skupiny (v AJ – zejména e-mailem)

Co požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání
  • mírně pokročilou úroveň anglického jazyka je podmínkou (bude se jednat převážně o písemnou komunikaci, ale občas budete například i volat s klienty z Belgie)
  • znalost práce na PC – MS Office (Excel, Outlook)
  • zájem o práci v interních systémech a administrativě
  • pečlivost, přesnost (práce s čísly), spolehlivost a orientaci na výsledek
  • v neposlední řadě k sobě hledáme týmového člověka a fajn kolegu / kolegyni

Nabízíme:

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • možnost jazykového vzdělávání (angličtina a čeština pro cizince)
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...

Informace o pozici

Místo pracoviště

Palachovo náměstí 726/2, 625 00  Brno-Starý Lískovec, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, dovolená více než 5 týdnů, možnost delšího neplaceného volna, zahraniční pracovní cesty, vlastní organizace náplně práce, children-friendly office, Účast na zahraničních konferencích, profesní/osobní kouč, vyhrazený čas na inovace, rozjezd zcela nového projektu

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

KBC Group, Shared Service Center CZ

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

KBC Group, Shared Service Center CZ
Martina Beníčková
Palachovo náměstí 726/2
625 00  Brno
Česká republika