HR Administrátor/ka

Jaké je poslání této pozice?

  • každodenně a s úsměvem pomáhat našim zaměstnancům při řešení jejich personálních požadavků
  • nemít strach z dat a práce s Excelem (případně i z dalších personálních systémů)
  • být zapálená/ý pro hledání nových cest v každodenní agendě
  • mít výdrž a své úkoly vždy dotáhnout až do konce
  • nebát se zvednout hlavu od monitoru, ale aktivně se zapojit do dění naší společnosti

Jak by vypadala Vaše náplň práce?

  • administrativní podpora a práce s pracovněprávnymi dokumenty
  • zpracování dat s orientací na detail
  • řešení ad hoc úkolů
  • účast na zajímavých interních projektech

Jaké máme požadavky?

  • dobrou znalost anglického jazyka a chuť ho aktivně používat
  • minimálně středoškolské vzdělání, brigáda je vhodná např. pro studenta/ku VŠ
  • nástup ideálně co nejdříve
  • flexibilitu 20 hodin týdně a schopnost předem se s týmem dohodnout na dnech, kdy budete moct být v práci
  • prokazatelnou pokročilou znalost MS Office a ideálně i zkušenost se zpracováním dat
  • zájem o pracovně-právní oblast
  • a hlavně chuť stát se naší součástí :-)

Nabízíme:

  • brigádu ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • flexibilní pracovní dobu, dohodu na 20 hodin týdně
  • Multisport kartu
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna, zmrzlinové a ovocné dny aj.)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • jazykové kurzy v prostorách společnosti (angličtina, holandština, čeština pro cizince)
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • slevu ve vybraných restauračních zařízeních v rámci Campus square

Informace o pozici

Místo pracoviště

Palachovo náměstí 726/2, 625 00  Brno-Starý Lískovec, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu

Dohoda o pracovní činnosti

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, možnost si napracovat hodiny, vlastní organizace náplně práce, children-friendly office, možnost studijního volna

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KBC Group, Shared Service Center CZ

Praxe a stáže. Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

KBC Group, Shared Service Center CZ
Martina Beníčková
Palachovo náměstí 726/2
625 00  Brno
Česká republika