Specialista/-ka pro Helpdesk elektronického bankovnictví

Co u nás budete dělat?

  • Pečovat o stávající klientelu po telefonu, pomáhat s čímkoli, co potřebují řešit v elektronickém bankovnictví, seznamovat je s možností pojištění internetových rizik
  • Zvedat telefonní sluchátko a povídat si s klienty

Kdo jste a co máte za sebou?

  • Rádi si povídáte s lidmi
  • Počítače, mobily, tablety a podobné hračky Vám nejsou cizí
  • Jste kreativní a chcete najít to nejlepší řešení
  • Jste rádi součástí pohodového týmu
  • Dobrá nálada je Vám vlastní

Proč pracovat právě s námi/u nás?

  • Vaše práce bude mít smysl a vaše dobré nápady se u nás skutečně realizují
  • Oceňujeme spolupráci založenou na  vzájemné důvěře, vstřícnosti a náročnosti
  • Získáte prostor, zázemí a impulz pro Váš odborný i osobní růst
  • Vaše celková odměna vás mile překvapí, když vy překvapíte nás
  • Můžete se zapojit do programu ČSOB společenské odpovědnosti a pomáhat lidem v okolí - např. odborné dobrovolnictví a mentoring, regionální granty, konkrétní pomoc jednotlivcům
  • Pro své zaměstnance pořádáme společenské a sportovní rituály (např. celobankovní sportovní hry), navíc podporujeme sportovně společenská týmová setkání poboček a útvarů banky
  • Naše benefity jdou za obvyklý standard (5-ti týdnů dovolené, příspěvky na stravu, pojištění a penzi), navíc poskytujeme:
  • cafeterii nastavenou na míru
  • 5 dní zdravotního volna
  • mimořádně výhodné zaměstnanecké investiční programy a finanční služby

#LI-LP1

Informace o pozici

Místo pracoviště

Nerudova 18/39, 500 02  Hradec Králové-Pražské Předměstí, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Československá obchodní banka, a. s.

 

Kontakt

Československá obchodní banka, a. s.
Lucie Petrasová
Nerudova 18/39
500 02  Hradec Králové
Česká republika