Aplikační manažer/-ka - Hradec Králové

Jste rádi v kontaktu s lidmi? Vyznáte se v IT? Staňte se jeho součástí!

Rozšiřujeme tým zaměřený na technickou podporu uživatelů, správu a rozvoj aplikací a technologií jednoho z největších klientských center v České Republice.

Jako aplikační manažer/ka dostanete na starost několik aplikací a řízení jejich údržby a rozvoje. Budete zodpovědní za zajištění správného běhu našich klíčových systémů a budete pomáhat interním zaměstnancům s řešením technických (IT) problémů a požadavků tak, aby byli vždy maximálně dostupní vůči našim klientům.

Vaše úkoly a pracovní náplň:

• Zodpovědnost za správu a rozvoj svěřených aplikací
• Udržování know-how o svěřených oblastech
• Technická podpora uživatelům Klientského centra a pobočkové sítě
• Řešení provozních incidentů, komunikace s dodavatelem a interním ICT
• Řízení životního cyklu změn ve svěřených aplikacích (Sběr podnětů, příprava zadání, spolupráce s dodavatelem na vývoji, nasazení na akceptační prostředí, akceptační testování, nasazení na produkční prostředí, předání internímu klientovi a proškolení, tvorba dokumentací a reportů)
• Zapojení do projektů (analýza, dodávky technických řešení) v rámci útvaru i celé banky

Ideální kandidát:

• Vysokoškolské, případně středoškolské vzdělání
• Obecný přehled v oblasti IT
• Komunikativní, spolehlivá a pečlivá osobnost se smyslem pro týmového ducha
• Analytické myšlení, klientský přístup, proaktivita, dobrý písemný projev
• Ochota učit se novým věcem – se zaškolením Vám rádi pomůžou zkušení kolegové
• Schopnost nést zodpovědnost a přizpůsobit se dynamickému prostředí Klientského centra
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
• Výhodou jsou předchozí zkušenost na pozici IT podpory, nebo správy aplikací a vzdělání v oboru informatika
• Vhodné i pro šikovné absolventy/tky

Na oplátku nabízíme:

• Získání expertních znalostí v problematice provozu klientských center, úzký kontakt s vedením KC
• Profesní růst s výhledovou možností interní rotace
• Prostor pro realizaci vlastních nápadů
• Účast na zajímavých rozvojových projektech
• Přátelský kolektiv
• Naše benefity jdou za obvyklý standard (5-ti týdnů dovolené, příspěvky na stravu, pojištění a penzi), navíc poskytujeme:
o cafeterii nastavenou na míru
o 5 dnů zdravotního volna

Informace o pozici

Místo pracoviště

Nerudova 18/39, 500 02  Hradec Králové-Pražské Předměstí, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, 13. plat

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Československá obchodní banka, a. s.

 

Kontakt

Československá obchodní banka, a. s.
Lucie Petrasová
Nerudova 18/39
500 02  Hradec Králové
Česká republika