Skupina ČSOB patří mezi nejlepší zaměstnavatele na trhu. Jsme moderní společnost s přátelskou firemní kulturou, nadstandardními benefity i pracovním prostředím. Ceníme si profesionality a lidského přístupu. Profesionálové u nás mají prostor růst a rozšiřovat si dosavadní znalosti. U nás můžete začít i od nuly a získat své první zkušenosti v oblasti bankovnictví.

Aplikační inženýr/-ka senior

O pozici

Hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Aplikačního inženýra/-ku v API týmu. API tým se stará o chod API gatewaií pro různé účely, ať již pro Smart (MAPI platforma), nebo sdílené BankAPI (běží na něm třeba Kate, PSD2, …) a Security Proxy. Do budoucna těchto gatewaií bude více. Budete spravovat Developer Portál, ke kterému přistupují třetí strany, třeba pro služby PSD2. Tým je složen z interních i externích kolegů. V týmu již jeden Aplikační inženýr je a tak bude moci dojít k přenosu znalostí a dobrému zaškolení.

Co bude Vaše práce

  • Zajišťovat správu, údržbu a technologickou funkčnost svěřených IS/Aplikací
  • Provozní úkoly (incidenty, změny, uživatelská podpora apod.)
  • Úkoly týkající se kompletního životního cyklu vývoje (od funkční analýzy po uvedení do provozu)
  • Odstraňování chybových stavů aplikací
  • Koordinovat a řídit technické a provozní úkoly při zajišťování funkčnosti svěřených IS/aplikací
  • Koordinovat činnosti při řešení provozních úkolů (kontrola výstupů, poskytování podpůrných doporučení a podpory při překonávání problémů apod.)
  • Komunikace s třetími stranami (znalost problematiky PSD2, KYC) a to včetně ČNB

Bez čeho se u nás neobejdete?

  • Rozsáhlé znalosti informační technologie a schopnost uplatnit je profesionálním způsobem
  • Znalosti IT, provozních a údržbových aspektů aplikací
  • Znalosti ICT organizace a ICT procesů vztahujících se k vymezené oblasti
  • Znalosti anglického jazyka na úrovni potřebné pro výkon pozice
  • Koordinační a organizační schopnosti (efektivní řízení vztahu mezi poptávkou a kapacitou řízení dodávek služeb (vč. SLA))
  • Analytické, organizační, koncepční a komunikační schopnosti
  • Schopnosti pracovat v týmu, přizpůsobivost a flexibilita
  • Komunikační dovednosti (samostatné vedení komunikace se zákazníky, ČNB, I.CA, jiné banky, právní oddělení banky)
  • Technické znalosti OS (Linux)
  • Výhodou znalost SoapUI/Rest
  • Obecně znalost problematiky API

Nabízené Benefity

  • 5 týdnů dovolené, 5 sick days a další 2 care days
  • Roční bonus ve výši až 16 % ročního platu
  • E-stravenky v hodnotě 125 Kč na den, které využijete v restauracích i obchodech
  • Příspěvek na životko (až 1 000 Kč za měsíc) a penzijko (až 3 % ze mzdy měsíčně)
  • 8 100 bodů ročně do cafeterie
  • MultiSport karta
  • Zvýhodněné produkty a finanční služby
  • Pružná pracovní doba a home office

#LI-AG1

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, firemní školka, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

ČSOB Československá obchodní banka, a. s.

Kontakt

ČSOB Československá obchodní banka, a. s.
Karolína Bunzáková
Telefon: 00420730859469
Nastavení cookies